Strona główna Forum DYSKUSJE Związki nootropowe Aniracetam – senność i zmulenie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #76671
    Wojciech
    Uczestnik

    Witam, od jakichś 5 dni zażywam aniracetam, ale jak w temacie czuję się bardzo senny i zamulony, czy warto kontynuować suplementację i rozkręci się na plus po jakimś czasie, czy po prostu ten środek mi nie służy i zmienić na coś innego?

    Pozdrawiam.

    #77522
    etaCarinae
    Uczestnik

    Wojciech, a powiedz proszę czy bierzesz do tego jakieś źródło choliny?

    Pytam, bo bardzo często właśnie takie objawy występują u osób, które mają za mało choliny, żeby racetamy (i inne o podobnym działaniu) mogły działać tak jak powinny. Rozwiązaniem jest właśnie suplementacja choliny. Sama miałam kiedyś podobnie po noopepcie, ale jak dodałam do tego cholinę (nie pamiętam teraz czy CDP-cholinę, czy Alpha-GPC), to wtedy zaczęło wszystko działać tak jak powinno 🙂

    #77523
    teges
    Uczestnik

    … lub spróbuj z jajkami na śniadanie (jajecznica lub w innej formie). Są one bogatym źródłem choliny i jest szansa, że pokryją zapotrzebowanie, bez dodatkowej suplementacji.

    #77524
    Wojciech
    Uczestnik

    Jadłem do niego 1-1,5 grama choliny, rozłożonej na porcje 0,5g. Niestety był to zwykły dwuwinian-choliny, myślicie że mógł nie wystarczyć i powinienem spróbować z Alpha-GPC lub Cytykoliną?

    #77527
    etaCarinae
    Uczestnik

    Możesz spróbować z którąś z nich, one są lepiej przyswajalne

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.