Strona główna Forum DYSKUSJE Strategie suplementacji Comfortil max – problem

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #76564
    2040
    Uczestnik

    Witam,
    Test Bravermana wykazał mi głownie deficyt GABA, wiec postanowiłem zakupić comfortil max( jest to pierwszy preparat tego typu w moim zyciu) .

    Suplementacje zacząłem od  wtorku ( 1 tabletka ), wczoraj zwiekszylem dawke do standardowych dwóch i odczułem bóle w głowie, podobne do tych, gdy spedzam długie godziny na nauce (takie jakby przeciązenie/przemeczenie). Po pierwszej dawce dzis rano, to dziwne uczucie powróciło jednak było bardziej intensywne,  wrecz uniemożliwiło mi skupienie sie na czymkolwiek.

    Co może być przyczyną tego problemu? Niedobór choliny?

    Pozdrawiam

     

    #77164
    2040
    Uczestnik

    P.S
    Przypadkowo zdublowałem temat, prosze o usuniecie wczesniejszego.

    #77165
    teges
    Uczestnik

    Ciekawy przypadek 🙂 Comfortil nie jest prokognitywnym suplem, więc ja bym odrzucił teorię z choliną (chociaż, oczywiście, kto wie, kto wie, tyle jest tu zależności, że zawsze coś może zaskoczyć ;). Za to trafiłem na info, że fosfatydyloseryna może powodować ból głowy. Również pikamilon. Ogólnie to radzę Ci zejść z dawką w dół, czyli nie bierz 2 piguł, jeśli Ci nie służą. Sam po sobie widzę, iż moja receptywność na różne substancje jest kompletnie inna od podręcznikowych. Akurat nie mam problemu z bólem głowy, ale za to np. u mnie powodują bezsenność rzeczy, które wg podręczników poprawiają jakość snu…

    #77168
    2040
    Uczestnik

    Póki co odstawiam comfortil, gdyż bóle głowy nadal sie utrzymują, aczkolwiek slabsze niż na początku.

    Chętnie poznam opinie kogoś z instytutu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.