Strona główna Forum DYSKUSJE Preparaty marki SWISS HERBAL NEURIDINE MAX – Reakcja alergiczna

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #76677
    admin
    Keymaster

    Witam,

    Niedawno zacząłem zażywać preparat NEURIDINE MAX.Ostatnio zdażyło mi się dwa raz, że rano, po zażyciu tabletki wystąpiła u mnie silna rekacja chyba alergiczna – dostałem rumieniu na twarzy i rekęchach (ciała nie oglądałem). Czy preparat ma potwierdzone jakieś tego typu skutki uboczne?

    #77541
    etaCarinae
    Uczestnik

    Taka reakcja może świadczyć o wysyceniu organizmu witaminą B3 (niacyną). Neuridine Max zawiera 100% jej dziennego zapotrzebowania, dlatego jeśli twój bazowy poziom tej witaminy jest już wysoki, taki efekt może się zdarzyć. Najczęściej występuje, kiedy Neuridine Max przyjmowane jest „na pusty żołądek”. Obecność tłuszczów w pokarmie zwiększa przyswajanie składników takich jak urydyna czy cholina, a dodatkowo spowalnia wchłanianie niacyny. Oczywiście, obserwuj reakcje organizmu i idź do lekarza, jeśli coś cię zaniepokoi.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.