Strona główna Forum DYSKUSJE Strategie suplementacji Stacki: wymiana poglądów i doświadczeń.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #82122

    Witam chciałbym usłyszeć od ludzi którzy mają już ułożone swoje miksy i wiedzą że są one skuteczne. To może być naprawdę ciekawy temat i każdy dowie się czegoś nowego. Sprawdzanie wszystkiego samemu jest dość czasochłonne i kosztowne 😉

    #82415
    icuuru
    Uczestnik

    Bardzo ciekawy i niezwykle wartościowy wątek, ale nie wiem czy nie jest zbyt ogólny. Każdy ma swoje deficyty, swoją gospodarką neuroprzekaźnikową i przez to konkretne symptomy które przecież suplementacja ma uzupełniać.
    Może trochę wyprzedzam po prostu rozwój forum, bo potrzeba większego community dla konkretnych przypadków.

    Więc no, u mnie jako że mam tą przyjemność zderzać się codziennie z moim ADHD, to okazuje się, że wcale nie muszę stosować psychostymulantów z apetki. Mam swój własny (autorski 😀 ) protokół suplementacyjny. Łagodzi chaos myślowy, pomaga uregulować rytm dobowy, i daje ten upragniony relaks stabilizując jednocześnie motywację i skoki nastroju.
    Cytryniec Chiński, Rhodiola i CORDYCEPS (gamechanger) w postaci nalewek 1:1, pipeta 3 razy dziennie wszystkich (bardzo małe dawki alkoholu dodatkowo korzystnie wpływają na zdrowie) do tego można dołożyć już syntetyczne wyizolowane substancje, ewentualnie dobry ekstrakt w kapsułkach z Gotu Koli

    * NALT – L-Tyrozyna jest minimalnie tańsza, minimalnie skuteczna, a żeby jej przyjmowanie nie skończyło się dostarczeniem mniej więcej niczego jeżeli spożywana jest po posiłku nie krócej niż 3-4h, najbardziej odpowiednią porą będzie pigułka z rana, 30 minut przed śniadaniem. W każdym razie, lepiej nawet zapomnieć o niej na rzecz NALT. Konkurencyjność absorpcji aminokwasów z układu pokarmowego nie jest pobłażliwa dla L-Tyrozyny – N-Acetylo-Tyrozyna nie dość, że ma bardziej kompleksowe działanie, to mimo że L-Tyrozyna jest minimalnie tańsza, to minimalnie skuteczna, a żeby jej przyjmowanie nie skończyło się dostarczeniem mniej więcej niczego jeżeli spożywana jest po posiłku nie krócej niż 3-4h, najbardziej odpowiednią porą będzie pigułka z rana, 30 minut przed śniadaniem. W każdym razie, lepiej nawet zapomnieć o niej na rzecz NALT. Konkurencyjność absorpcji aminokwasów z układu pokarmowego nie jest pobłażliwa dla L-Tyrozyny

    *Omega 3 (EPA i DHA) – przede wszystkim zadbać o dobrej jakości olej najlepiej w płynie, z lodówki. Jest taki preparat w niektórych aptekach, w takich warunkach cały czas trzymany. Mamy o wiele większą zawartość tych kwasów, a ich stosowanie już dawno klinicznie udowodnione jest z łagodzeniem objawów depresji

    *Agmatyna – antagonizm NMDA, pozwala mi na utrzymanie stałej tolerancji na te suple bardziej stymulujące (kofeina), działa przeciwlękowo i przeciwdepresyjnie przez swój mechanizm który okazuje się nową rewolucją w leczeniu zaburzeń depresyjnych

    *L-Teanina + Kofeina – co tu tłumaczyć, każdy wie czemu tak i jakie mają obie działanie 🙂

    *L-Arginina – Libido, witalność, zdrowe serce i więcej wigoru. W dodatku całkiem nieźle się przyswaja.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.