Go to the store in English language version dedicated to your location

Change Cancel

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  1. 1. Do jakich krajów wysyłacie swoje produkty?
  2. 2. Czy preparat, który chcę kupić, jest legalny w moim kraju?
  3. 3. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów?
  4. 4. Czy mogę uzyskać rabat na zamawiane produkty?
  5. 5. Kiedy i gdzie mam podać kod rabatowy?
  6. 6. Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych przy jednym zamówieniu?
  7. 7. Czy mogę dołożyć produkty do już złożonego zamówienia?
  8. 8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  9. 9. Jaki jest czas dostawy?
  10. 10. Jakie formy dostawy są do wyboru?
  11. 11. Jaki jest koszt dostawy?
  12. 12. Czy mogę skorzystać z darmowej dostawy?
  13. 13. Czy możliwe jest przyspieszenie mojej przesyłki?
  14. 14. Czy mogę przyspieszyć nadanie przesyłki, wysyłając Wam potwierdzenie przelewu?
  15. 15. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia?
  16. 16. Gdzie mam podać numer paczkomatu?
  17. 17. Nie podałem adresu przesyłki lub podałem zły adres – gdzie mogę to poprawić?
  18. 18. Jakie formy płatności w sklepie są dostępne?
  19. 19. Moja płatność nadal nie jest zaksięgowana, co mam zrobić?
  20. 20. Zamówienie jeszcze nie dotarło, co mam zrobić?
  21. 21. Gdzie znajdę numer trackingowy mojej przesyłki?
  22. 22. Nie udało mi się odebrać zamówienia – czy nadacie je ponownie?
  23. 23. Gdzie mam zgłosić niekompletność zamówienia lub pomylone zamówienie?
  24. 24. W jakiej sytuacji mogę zwrócić swoje zamówienie?
  25. 25. W jaki sposób mogę zwrócić zamówione produkty?
  26. 26. W jaki sposób uzyskam zwrot środków po zwróceniu zamówienia?
  27. 27. Z kim mam się skontaktować, jeśli nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie dotyczące zamówienia (przesyłki lub płatności)?
  1. 1. Do jakich krajów wysyłacie swoje produkty?

    Realizujemy zamówienia na terenie Unii Europejskiej oraz innych krajów, takich jak Szwajcaria, Wielka Brytania, czy Stany Zjednoczone. W celu ustalenia, czy możliwe jest nadanie przesyłki do innych krajów, prosimy o kontakt z działem obsługi zamówień – sklep@swissherbal.pl

  2. 2. Czy preparat, który chcę kupić, jest legalny w moim kraju?

    Dokładamy wszelkich starań, aby nasze firmowe preparaty z serii ORIGINAL oraz MAX były w 100% zgodne z regulacjami obowiązującymi na rynkach krajów członkowskich Unii Europejskiej. Prosimy jednak zapoznać się z regulacjami – szczególnie, jeśli zamówienia dotyczy produktów spoza linii ORIGINAL oraz MAX lub adres docelowy znajduje się poza Unią Europejską.

  3. 3. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów?

    Sklep internetowy Swiss Herbal prowadzi wyłącznie sprzedaż zdalną. Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionych produktów w żadnej lokalizacji.

  4. 4. Czy mogę uzyskać rabat na zamawiane produkty?

    Tak, mamy ustaloną, przejrzystą politykę udzielania rabatów. Zniżki zależne są od kwoty Twojego zamówienia (bez kosztów wysyłki). Obowiązujące progi rabatowe znajdziesz tutaj: https://swissherbal.pl/kupuj-taniej/

    Jeżeli Twoje poszczególne zamówienia nie są duże, ale kupujesz regularnie, istnieje możliwość przygotowania indywidualnego kodu rabatowego ustalanego na podstawie średnich kwartalnych obrotów. Oferta ta jest też adresowana do osób zainteresowanych współpracą i redystrybucją produktów Swiss Herbal.

    Okazjonalne, działające przez określony czas kody rabatowe publikujemy również na naszych kanałach w mediach społecznościowych, na naszym blogu oraz w newsletterze (możesz zapisać się do niego tutaj: http://eepurl.com/ddYleL).

  5. 5. Kiedy i gdzie mam podać kod rabatowy?

    Kod rabatowy należy podać na stronie koszyka. Poniżej listy zamówionych produktów znajduje się okienko “Kod kuponu”. Wprowadź w nim kod, a następnie wciśnij znajdujący się obok przycisk „Wykorzystaj kupon”.

  6. 6. Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych przy jednym zamówieniu?

    Promocje oparte na kodach rabatowych w sklepie internetowym Swiss Herbal nie łączą się. Oznacza to, że podczas jednych zakupów możesz wprowadzić tylko jeden kod rabatowy. Wyjątek od tej reguły stanowią kupony uzyskane w programie SwissCaps™ – te można stosować w zamówieniu łącznie w nieograniczonej ilości.

  7. 7. Czy mogę dołożyć produkty do już złożonego zamówienia?

    Najszybszym sposobem rozszerzenia zamówienia jest złożenie kolejnego, w którym zamówisz brakujące produkty. W uwagach podaj informację, że chcesz je połączyć z poprzednim zamówieniem oraz podaj numer tego zamówienia. Jeżeli jako formę płatności wybrano przedpłatę, kwota nadpłacona za przesyłkę zostanie zwrócona Ci na konto, z którego dokonano wpłaty.

  8. 8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Standardowo przesyłki nadajemy w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymania zamówienia “za pobraniem”. Łączny czas realizacji to 1-2 dni robocze potrzebne na przekazanie produktu z magazynu centralnego do Polski plus 1-2 dni na wysyłkę na terenie kraju. W wyjątkowych sytuacjach, spowodowanych przez zdarzenia losowe niezależne od nas, czas ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu. Pamiętaj, że do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć jeszcze czas dostawy.

    Zawsze staramy się zredukować czas realizacji do minimum.

    W przypadku przekroczenia wskazanych tu terminów, skontaktuj się z działem logistycznym – parcel@swissherbal.pl

  9. 9. Jaki jest czas dostawy?

    Czas dostawy zależy od jej wybranej formy oraz odległości między naszym centrum logistycznym a adresem docelowym. Obecnie wszystkie zamówione produkty wysyłane są z magazynu centralnego do magazynu logistycznego w Polsce, skąd następnie wysyłane są na podany przez klienta adres.

    Dokładne czasy dostawy znajdziesz poniżej, w punkcie “Jakie formy dostawy są do wyboru?”.

  10. 10. Jakie formy dostawy są do wyboru?

    Formy dostawy dla klientów z Polski:

    • InPost Paczkomaty24: odbiór w punkcie. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 1-4 dni robocze. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
    • Kurier InPost: dostawa pod wskazany adres. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 1-4 dni robocze. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
    • Kurier DHL: dostawa pod wskazany adres. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 1-4 dni robocze. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.

     

    Dla klientów z krajów UE:

    • Kurier DHL Parcel: dostawa pod wskazany adres. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 3-5 dni roboczych. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
    • Kurier DPD Europe: dostawa pod wskazany adres. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 3-5 dni roboczych. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.

     

    Dla klientów z krajów spoza UE:

    • Kurier FedEx Economy: dostawa pod wskazany adres. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 2-5 dni roboczych. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
    • Kurier FedEx Priority: dostawa pod wskazany adres. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 2-3 dni roboczych. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
  11. 11. Jaki jest koszt dostawy?

    Koszty dostawy dla przesyłek krajowych i międzynarodowych (uwaga – przy zmianie cennika przez firmę świadczącą usługi dostawy, aktualizacja poniższych informacji może odbyć się z opóźnieniem, dlatego ceny mogą czasami różnić się od zastosowanych):

    • Paczkomaty InPost (płatność z góry): 15 PLN
    • Paczkomaty InPost (pobranie): 18 PLN
    • Kurier InPost (płatność z góry): 16 PLN
    • Kurier InPost (pobranie) : 19 PLN
    • Kurier DHL (płatność z góry): 17 PLN
    • Kurier DHL (pobranie): 21-40 PLN (w zależności od kwoty pobrania)

     

    • DHL Parcel Shipping – kurier międzynarodowy: 69-99 PLN (w zależności od kraju przeznaczenia)
    • DPD Europe Shipping – kurier międzynarodowy: 79-129 PLN (w zależności od kraju przeznaczenia)
    • FedEx Economy – kurier międzynarodowy: 199 PLN
    • FedEx Priority – kurier międzynarodowy: 249 PLN
  12. 12. Czy mogę skorzystać z darmowej dostawy?

    Tak, darmowa dostawa jest u nas dostępna. Zamówienia od 250 PLN opłacone z góry dostarczane są GRATIS na terenie Polski. W przypadku wysyłki do innych krajów minimalna kwota zamówienia to 1000 PLN*.

    * – w zależności od wybranego regionu świata, minimalna kwota zamówienia upoważniająca do darmowej wysyłki może być większa.

  13. 13. Czy możliwe jest przyspieszenie mojej przesyłki?

    Próba przyspieszenia realizacji pojedynczego zamówienia to ingerencja w cały model logistyczny – łańcuch dostaw oraz pracę zespołu współpracujących ze sobą ludzi. Mimo najlepszych chęci nie jesteśmy w stanie zmieniać trybu pracy. Jednak zapewniamy, że wszystkie zamówienia są realizowane w najszybszym możliwym tempie, co leży w interesie zarówno klientów, jak i sklepu.

  14. 14. Czy mogę przyspieszyć nadanie przesyłki, wysyłając Wam potwierdzenie przelewu?

    Księgowanie wpłaty odbywa się wyłącznie na podstawie wpływu na konto. Przekazanie nam potwierdzenia dokonania wpłaty lub przelewu nie przyspieszy realizacji zamówienia. Takie potwierdzenie jest pomocne jedynie w sytuacjach, gdy wystąpią problemy z identyfikacją płatności, np. przy niewłaściwie opisanym przelewie.

  15. 15. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia?

    Jeżeli mimo wypełnienia formularza z danymi nie możesz złożyć zamówienia, sprawdź ponownie, czy wypełnione są wszystkie pola i czy podane dane są poprawne. Jeżeli tak, sprawdź, czy na górze formularza masz zaznaczoną opcję „Wysłać na inny adres?”. Jeśli opcja ta jest zaznaczona, musisz również podać dane adresu do wysyłki, aby formularz zamówienia został zatwierdzony.

  16. 16. Gdzie mam podać numer paczkomatu?

    Gdy wybierzesz paczkomat InPost jako formę nadania, pojawi się lista paczkomatów. Wybierz z niej ten, do którego ma trafić przesyłka.

    W razie problemów z wyborem paczkomatu z listy, podaj kod paczkomatu w formacie np. WAWxxx w lewym dolnym rogu formularza, w polu “Uwagi do zamówienia”. Dodatkowo, w celu ułatwienia identyfikacji punktu doręczenia, można podać jego adres.

  17. 17. Nie podałem adresu przesyłki lub podałem zły adres – gdzie mogę to poprawić?

    W celu skorygowania danych podanych w zamówieniu skontaktuj się z naszym działem logistycznym – parcel@swissherbal.pl. W mailu koniecznie podaj imię i nazwisko oraz numer swojego zamówienia, wraz z informacją, jakie dane chcesz poprawić.

  18. 18. Jakie formy płatności w sklepie są dostępne?

    Naszym Klientom udostępniamy następujące formy regulowania należności za zamówienie:

    • wysyłka za pobraniem: przesyłka zostanie nadana na wskazany adres za pośrednictwem usług kurierskich DHL lub InPost. Płatność możesz uregulować gotówką lub kartą przy odbiorze zamówienia. UWAGA: forma płatności dostępna dla zamówień od 250 PLN.
    • przelew online imoje: szybka płatność bezpośrednio z Twojego konta bankowego lub z użyciem karty płatniczej.
    • szybka płatność BLIK: płatność dokonywana za pomocą aplikacji mobilnej banku.
    • przelew na konto bankowe PLN lub EUR: po złożeniu zamówienia otrzymasz maila z danymi niezbędnymi do samodzielnego wykonania przelewu. Jako tytuł przelewu podaj 5-cyfrowy numer zamówienia.
  19. 19. Moja płatność nadal nie jest zaksięgowana, co mam zrobić?

    Status płatności podawany na naszej stronie czasami wymaga ręcznej weryfikacji (szczególnie przy płatności przelewem). Dlatego status ten może być zaktualizowany z jednodniowym opóźnieniem. Nie oznacza to, że Twój przelew nie doszedł – zazwyczaj zamówienie będzie już w realizacji, mimo że status jeszcze nie zostanie zaktualizowany.

  20. 20. Zamówienie jeszcze nie dotarło, co mam zrobić?

    Jeżeli Twoje zamówienie jeszcze do Ciebie nie dotarło, postępuj według poniższej instrukcji:

    1. Sprawdź deklarowane terminy realizacji zamówienia (patrz punkt “Jaki jest czas realizacji zamówienia?”)
    2. Sprawdź deklarowane terminy dostawy (patrz punkt “Jakie formy dostawy są do wyboru?”)
    3. Jeżeli minął zsumowany czas podanych terminów, a mimo to zamówienie jeszcze do CIebie nie dotarło, możesz użyć znajdujacego się w wiadomości e-mail odnośnika do strony śledzenia i sprawdzić, na jakim etapie jest twoje zamówienie.
    4. Jeżeli strona trackingowa pokazuje, że Twoja przesyłka jest nadal u przewoźnika, skontaktuj się z nim w celu ustalenia jej dokładnego statusu. Jeżeli termin realizacji usługi przez przewoźnika został przekroczony, skontaktuj się z działem logistycznym -parcel@swissherbal.pl
    5. Jeżeli strona trackingowa pokazuje, że Twoja przesyłka nie została nadana, skontaktuj się z naszym działem logistycznym – parcel@swissherbal.pl. W wiadomości koniecznie podaj swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
  21. 21. Gdzie znajdę numer trackingowy mojej przesyłki?

    Po opłaceniu zamówienia lub po złożeniu zamówienia opłacanego “za pobraniem” otrzymasz od nas maila z linkiem do strony, na której na bieżąco możesz sprawdzać etap realizacji Twojego zamówienia. Znajdzie się tam też link do systemu trackingowego dostawcy, który pozwoli Ci śledzić drogę Twojej przesyłki.

  22. 22. Nie udało mi się odebrać zamówienia – czy nadacie je ponownie?

    Dla każdego nieodebranego zamówienia – niezależnie od przyczyny – pokrywamy jednorazowo koszt przesyłki zwrotnej oraz koszt ponownego nadania. Jedynym warunkiem jest uregulowanie z góry pełnej kwoty dla złożonego zamówienia (tzn. nieodebrane zamówienia za pobraniem muszą zostać uprzednio opłacone) oraz potwierdzenie adresu dostawy.

    W przypadku, gdy przesyłka zostanie ponownie zwrócona z Twojej winy (np. podano zły adres, nie odebrano przesyłki w terminie) ponowne nadanie będzie możliwa dopiero po uiszczeniu przez Ciebie kosztów nadania oraz potwierdzeniu adresu dostawy.

    Jeżeli przesyłka nie dotarła do Ciebie nie z Twojej winy, skontaktuj się z naszym działem logistycznym – parcel@swissherbal.pl – w sprawie ponownego nadania. W mailu koniecznie podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia oraz adres dostawy. Wyjaśnimy sprawę z przewoźnikiem i przekażemy dyspozycję ponownej wysyłki.

  23. 23. Gdzie mam zgłosić niekompletność zamówienia lub pomylone zamówienie?

    Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane terminowo i zgodnie z Twoimi dyspozycjami. Czasami jednak zdarzają się pomyłki przy konfekcjonowaniu lub przypisywaniu gotowej paczki do odpowiedniego adresu. Jeżeli otrzymałeś/otrzymałaś nie te preparaty, które zostały zamówione lub w paczce brakuje części zamówionych produktów, skontaktuj się z działem realizacji zamówień – sklep@swissherbal.pl. W mailu podaj opis sytuacji – imię i nazwisko, numer zamówienia, zamówione produkty oraz zdjęcie otrzymanych produktów i rachunku. Wszelkie pomyłki korygujemy priorytetowo i na nasz koszt.

  24. 24. W jakiej sytuacji mogę zwrócić swoje zamówienie?

    Zgodnie z polityką firmy możliwy jest zwrot każdego nowego, nierozpakowanego, nienapoczętego produktu w terminie do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Możesz zwrócić produkty, które z jakiegokolwiek względu nie spełniają Twoich oczekiwań.

    Zanim dokonasz zwrotu, skontaktuj się z działem realizacji zamówień, w celu uzgodnienia szczegółów – sklep@swissherbal.pl

  25. 25. W jaki sposób mogę zwrócić zamówione produkty?

    Warunkiem akceptacji zwrotu jest odesłanie produktów w nienaruszonym stanie (poza przypadkami reklamacji), czyli:

    • opakowanie niezniszczone i bez oznak otwarcia
    • nienaruszona plomba zabezpieczająca
    • ilość/masa i rodzaj produktu są zgodne z zamówieniem

    Odesłany produkt, który spełnia powyższe wymogi, wymienimy na inny, wybrany przez Ciebie (z tej samej kategorii cenowej) lub zwrócimy koszt zakupu na podane konto bankowe.

    Zanim dokonasz zwrotu, skontaktuj się z działem realizacji zamówień, w celu uzgodnienia szczegółów – sklep@swissherbal.pl

  26. 26. W jaki sposób uzyskam zwrot środków po zwróceniu zamówienia?

    Całą kwotę za zakup zwracanych produktów przelewamy na konto, z którego dokonano płatności. Procedura zwrotu środków trwa do 14 dni roboczych.

    Z uwagi na prawo podatkowe zwrot środków pieniężnych oraz korekta zamówienia możliwe są wyłącznie przed zamknięciem okresu rozliczeniowego firmy (tzn. w obrębie tego samego roku kalendarzowego).

    UWAGA: W przypadku, gdy wartość zwróconego produktu przekracza sumę konieczną do aktywacji KODU RABATOWEGO dla całego zamówienia, kwotę zwrotu pomniejszamy o wysokość przyznanego rabatu. Dlatego też radzimy zawsze uzgodnić zwrot lub wymianę towaru przed nadaniem przesyłki.

  27. 27. Z kim mam się skontaktować, jeśli nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie dotyczące zamówienia (przesyłki lub płatności)?

    Jeżeli wśród zgromadzonych tu pytań i odpowiedzi nie ma informacji, których poszukujesz, skontaktuj się z naszym działem realizacji zamówień – sklep@swissherbal.pl.

  1. 1. Jaka jest jakość produktów Swiss Herbal?

    Wszystkie produkty Swiss Herbal przechodzą przynajmniej dwuetapową kontrolę jakości. Jej celem jest nie tylko oznaczenie odpowiedniej zawartości aktywnych substancji, ale też sprawdzenie pod kątem czystości (w tym obecności metali ciężkich, pestycydów i innych szkodliwych czynników).

    Jakość naszych produktów potwierdzona jest certyfikatami analizy (COA) dostępnymi na życzenie klientów. Jeżeli potrzebujesz zapoznać się z certyfikatem któregokolwiek z produktów, napisz do nas na adres: produkt@swissherbal.pl

  2. 2. Jaki jest termin ważności produktów Swiss Herbal?

    Zgodnie z prawem UE – termin ważności produktów mających zastosowanie spożywcze wynosi maksymalnie 2 lata (mimo większość produktów nie traci swoich właściwości przez dużo dłuższy okres). Termin ważności każdego produktu znajdziesz w widocznym miejscu na jego opakowaniu. Termin ważności produktu widoczny jest również w certyfikatach jakości dostępnych na życzenie klientów. Jeżeli daty te nie są identyczne, należy sugerować się datą na opakowaniu produktu.

    UWAGA: data ważności dotyczy produktu fabrycznie zamkniętego. Po otwarciu preparat należy stosować zgodnie z oznaczeniem na etykiecie/podstronie produktu.

  3. 3. Jak należy czytać datę przydatności produktu znajdującą się na opakowaniu?

    Data podana na opakowaniu wyznacza szacowany okres, w którym produkt powinien być w pełni przydatny i nadawać się do stosowania. Ważne jest jednak, żeby produkt był przechowywany w odpowiednich warunkach – w suchym i ciemnym miejscu. Ponadto opakowanie powinno być szczelnie zamknięte, gdyż otwarty dostęp do powietrza może przyczyniać się do szybszego psucia się produktu.

  4. 4. Jakie typy produktów znajdują się w asortymencie Swiss Herbal?

    Asortyment Swiss Herbal tworzą najwyższej jakości składniki nootropowe i prozdrowotne pochodzenia naturalnego (ekstrakty roślinne) oraz syntetyczne (otrzymywane w laboratoriach). W naszej ofercie znajdziesz następujące linie produktów:

    • produkty BOX – zestawy produktów dobrane taki sposób, by wspierać konkretną sferę zdrowia lub neurogospodarki
    • produkty COMPLEX – doskonale zbilansowane, kompleksowe formuły do codziennego stosowania
    • produkty MAX – najmocniejsze formuły w naszym asortymencie. To unikatowe i kompletne preparaty wieloskładnikowe o synergicznym działaniu neuroregulacyjnym i prozdrowotnym.
    • produkty ORIGINAL – formuły uproszczone względem preparatów MAX, aczkolwiek również wyjątkowo skuteczne w zakresie neuroregulacji i poprawy kondycji zdrowotnej
    • produkty SYNERGY – dwuskładnikowe preparaty, skomponowane pod kątem wzajemnego synergicznego wzmacniania ich składników
    • produkty SYPKIE – czyste składniki w formie proszku do samodzielnego przygotowania swoich własnych receptur
  5. 5. Na czym polega wyprzedaż i których produktów ona dotyczy?

    Wyprzedaż dotyczy produktów o krótszym terminie przydatności oraz ostatnich sztuk danej partii. Zwykle ich cena jest obniżona od 20% do nawet 50%, przy czym ich jakość jest taka sama jak w przypadku produktów, które nie podlegają wyprzedaży. Informacja dotycząca tego, czy dany produkt jest dostępny w ramach wyprzedaży, znajduje się obok oznaczenia wybranego wariantu produktu. Lista produktów objętych wyprzedażą może się zmieniać w zależności od stanów magazynowych.

  6. 6. Gdzie znajdę informację o składzie ilościowym preparatów ORIGINAL i MAX?

    Ze względu na ochronę własności intelektualnej, jaką są autorskie, unikatowe receptury ORIGINAL i MAX, nie podajemy ich składu ilościowego. Preparaty są przygotowywane do zgłoszenia patentowego.

    Produkty z serii ORIGINAL i MAX zostały tak skomponowane, aby jak najlepiej realizowały ściśle określoną, neurofizjologiczną funkcję. Jeżeli z jakichkolwiek powodów zależy Ci na stosowaniu produktów o dokładnie znanym składzie ilościowym, zachęcamy do skorzystania z oferty preparatów w kapsułkach z serii SYNERGY lub produktów sypkich.

  7. 7. Jak mam rozumieć oznaczenia przy ekstraktach?

    Duża część produktów dostępnych w sklepie internetowym Swiss Herbal to ekstrakty. Obok nazwy ekstraktu możesz się natknąć na dwa typy oznaczeń:

    • zapis typu x:z (np. 10:1) oznacza, że 1 część danego ekstraktu (np. 1 gram) powstała z 10 części surowca (10 gramów)
    • zapis typu x% (np. 20%) oznacza, że dany ekstrakt jest standaryzowany na określoną substancję aktywną i stanowi ona w tym ekstrakcie określony w tym zapisie procent (np. zapis „Dziurawiec ekstrakt 0,3%” oznacza, że każda część tego ekstraktu zawiera 0,3% substancji aktywnej, w tym przypadku – hiperycyny)
  8. 8. W jakiej formie dostępne są produkty marki Swiss Herbal?

    Wieloskładnikowe preparaty Swiss Herbal (serie: MAX, ORIGINAL, COMPLEX oraz SYNERGY) są kapsułkowane. Ze względów technologicznych w naszych preparatach stosujemy otoczki żelatynowe. Jednoskładnikowe preparaty Swiss Herbal są pakowane jako proszek luzem w hermetycznym opakowaniu. W serii BOX mogą występować preparaty zarówno kapsułkach, jak i w formie sypkiej.

  9. 9. W jaki sposób są zapakowane produkty Swiss Herbal?

    Wszystkie produkty marki Swiss Herbal są pakowane w hermetyczne opakowania, w sterylnych, laboratoryjnych warunkach. Preparaty w kapsułkach pakowane są w buteleczki PET z plombą indukcyjną. Preparaty sypkie są pakowane w termozgrzewalne woreczki ALU-PET ze struną umożliwiającą powtórne zamknięcie. Preparaty wchodzące w skład zestawów BOX konfekcjonowane są w dodatkowo w zbiorcze opakowania kartonowe.

  10. 10. Czy kapsułki stosowane w Swiss Herbal są odpowiednie dla wegan i wegetarian?

    Nie. W gotowych preparatach ze względów technologicznych stosujemy kapsułki, w których składzie znajduje się produkt pochodzenia zwierzęcego – żelatyna.

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, wprowadziliśmy do oferty puste kapsułki wegetariańskie oraz kapsułkarki do ich napełniania. Można je znaleźć w dziale Akcesoria i dzięki nim przygotowywać własne receptury stosownie do preferencji dietetycznych.

  11. 11. Czy do produktów sypkich dołączacie miarki?

    Tak, w opakowaniu każdego produktu sypkiego znajdziesz odpowiednią miarkę. Na opakowaniu produktu oraz w jego opisie na stronie znajdziesz informację, jaka ilość danego produktu (w mg) mieści się w dołączonej miarce. Waga podana jest dla odmierzonej płaskiej miarki produktu w oparciu o średnią z minimum 100 pomiarów.

    Lista miarek dołączanych do produktów Swiss Herbal:

    • żółta mikrołyżeczka (1-3 mg)
    • niebieska mikrołyżeczka (5-8 mg)
    • czerwona mikrołyżeczka (8-15 mg)
    • stalowa miarka o pojemności 0,1 ml
    • stalowa miarka o pojemności 0,30 ml
    • stalowa miarka o pojemności 0,60 ml
    • biała miarka o pojemności 0,50 ml
    • biała miarka o pojemności 1 ml
    • biała miarka o pojemności 2,5 ml
    • biała miarka o pojemności 5 ml
  12. 12. Jak mam przechowywać zakupione produkty?

    Zakupione u nas produkty przechowuj w ciemnym, chłodnym i suchym miejscu, np. w szafce, w temperaturze pokojowej. Nie należy wystawiać produktów na działanie światła słonecznego. Produkty mogą być przechowywane w lodówce, ale – w przypadku produktów kapsułkowanych – zbyt niska temperatura może prowadzić do pękania kapsułek.

    W opakowaniach wszystkich preparatów Swiss Herbal (sypkich i kapsułkowanych) znajdują się woreczki z pochłaniaczem wilgoci. Mimo to pamiętaj, aby chronić produkty przed zawilgoceniem, ponieważ woreczek jest w stanie zaabsorbować tylko niewielką ilość wody. Zawilgocony produkt może zmienić swoją strukturę, trwałość i właściwości.

  13. 13. Kiedy będzie dostępny produkt, który obecnie jest oznaczony jako “Chwilowo brak”?

    Mimo że bardzo się staramy, aby utrzymać ciągłą dostępność produktów, czasami zdarza się, że stany magazynowe zostaną wyczerpane jeszcze przed nową dostawą. W takiej sytuacji na stronie produktu znajdziesz informację “Chwilowo brak”. Możesz wtedy podać swój adres e-mail w polu “Powiadom o dostępności”. Kiedy produkt ponownie pojawi się w sprzedaży, natychmiast dostaniesz maila z powiadomieniem.

  14. 14. Mam propozycje nowych produktów, których nie obejmuje wasz asortyment. Czy wprowadzicie je do sprzedaży?

    Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie dotyczące rozszerzenia asortymentu i dziękujemy za podsuwanie nam pomysłów na nowe produkty. Zawsze kierujemy się zasadą, że do sprzedaży wprowadzamy jedynie substancje przebadane, bezpieczne oraz wykazujące istotny potencjał neuroregulacyjny lub prozdrowotny. Jeżeli zgłosisz propozycje nowych surowców lub preparatów, uważnie się im przyjrzymy oraz gruntownie przestudiujemy wszystkie dostępne wyniki badań, których celem było sprawdzenie ich działania.

    Jeżeli masz pomysł na nowy ekstrakt, związek nootropowy lub preparat neuroregulacyjny, sprawdź, czy ktoś już nie przedstawiał go na naszym forum, w dziale „Sugestie zmian”. Jeśli nie – załóż nowy temat i opublikuj swoją propozycję. Możesz dodać wszelkie materiały i źródła, takie jak artykuły naukowe, pomagające zapoznać się z neuroregulacyjnym lub prozdrowotnym potencjałem produktu. Przeanalizujemy Twoją propozycję i rozważymy rozszerzenie naszego asortymentu.

  15. 15. Z kim mam się skontaktować, jeśli nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie dotyczące produktów Swiss Herbal?

    Jeżeli wśród zgromadzonych tu pytań i odpowiedzi nie ma informacji, których poszukujesz, skontaktuj się z naszym działem produktu – produkt@swissherbal.pl.

  1. 1. Do czego służą produkty marki Swiss Herbal?

    Produkty marki Swiss Herbal służą wspieraniu równowagi oraz prawidłowego funkcjonowania organizmu, w tym gospodarki neuroprzekaźnikowej. Nie powinny być traktowane jako substytut zdrowego trybu życia i zbilansowanej diety.

  2. 2. Jak dobrać odpowiednie preparaty?

    Zakupione produkty powinny być dobrane pod stwierdzone deficyty neuroprzekaźników, stan zdrowia, tryb życia, wiek oraz indywidualne potrzeby i preferencje. Sprawdzeniu stanu neurogospodarki służy dostępny na naszej stronie test doktora E. Bravermana.

  3. 3. Czy mogę stosować wasze preparaty, biorąc leki?

    Nie zalecamy łączenia preparatów Swiss Herbal z żadnymi lekami, ponieważ mogą wówczas wystąpić trudne do przewidzenia interakcje, zmieniające intensywność, a nawet profil działania równocześnie stosowanych leków i preparatów. Jeżeli przyjmujesz jakiekolwiek leki, przed stosowaniem naszych produktów koniecznie skonsultuj z lekarzem.

  4. 4. Czy mogę stosować wasze preparaty podczas choroby?

    Stosowanie jakichkolwiek preparatów nie powinno zastępować kontaktu z lekarzem oraz leczenia pod jego opieką. Jeżeli masz stwierdzoną chorobę lub podejrzewasz, że możesz być chora/chory, koniecznie zgłoś się do lekarza i ewentualnie po konsultacji z nim rozpocznij przyjmowanie produktów Swiss Herbal.

  5. 5. Czy produkty Swiss Herbal mogą być stosowane przez osoby nieletnie?

    Badania z wykorzystaniem substancji będących składnikami produktów Swiss Herbal oraz zalecenia ich stosowania dotyczą osób pełnoletnich. Przed zastosowaniem jakichkolwiek preparatów z naszego asortymentu przez osoby niepełnoletnie należy zawsze skonsultować się z prawnym opiekunem oraz z lekarzem.

  6. 6. Do czego służy test doktora Bravermana?

    Test doktora Bravermana służy określeniu stanu Twojej gospodarki neuroprzekaźnikowej. Test ten jest oparty na pytaniach dotyczących trybu życia, diety, emocji i dominujących postaw życiowych. Na podstawie wyników zostają ustalone poziomy czterech kluczowych neuroprzekaźników: dopaminy, acetylocholiny, serotoniny oraz GABA. Wyniki podzielone są na dwie części – pierwsza określa Twoją wrodzoną naturę, druga zaś daje obraz zmian powstałych w trakcie życia.

    Po wykonaniu testu otrzymasz wyniki w formie czytelnego wykresu, na którym widoczne będą proporcje naturalnego poziomu danego neuroprzekaźnika do jego bieżącego deficytu. Na tej podstawie możliwe jest dobranie odpowiedniego planu neuroregulacji, mającego na celu zrównoważenie stwierdzonych dysproporcji. Dobór odpowiednich preparatów oraz ustalenie indywidualnej strategii neuroregulacyjnej realizowane są przez Instytut Swiss Herbal w ramach usługi konsultacji neurofizjologicznej.

  7. 7. Jak wiarygodne są wyniki testu doktora Bravermana?

    Test ten został opracowany przez doktora Bravermana w oparciu o korelację zachowań i cech psychologicznych pacjentów z wynikami skanowania czynnościowego ich mózgów. Dzięki tak zgromadzonym danym powstały schematy pozwalające opisywać aktywność neurofizjologiczną mózgu osób badanych na podstawie wyłącznie ich reakcji behawioralnych.

    Test doktora Bravermana jest narzędziem opartym o dane behawioralne i bazuje na Twoich odpowiedziach. Dużo zależy więc od tego, jaka jest Twoja świadomość własnych zachowań i emocji oraz od tego, czy poświęcisz wystarczająco czasu i uwagi, aby wykonać test z należytą starannością. Wyniki powinny być traktowane jako element wywiadu, dający ogólny pogląd o stanie Twojej neurogospodarki.

  8. 8. Gdzie mam się zwrócić, jeśli chcę uzyskać interpretację wyników testu doktora Bravermana oraz indywidualny plan neuroregulacji?

    Podstawową interpretację testu uzyskasz po jego wykonaniu. Możesz pobrać ja w formie pliku .pdf lub możemy wysłać ją na podany przez Ciebie adres mailowy. Pełną interpretację wraz z indywidualnym planem neuroregulacji otrzymasz w ramach usługi konsultacji neurofizjologicznej wykonywanej przez Instytut Swiss Herbal.

  9. 9. Czym jest indywidualny plan neuroregulacji i jakie są jego cele?

    Indywidualny plan neuroregulacji ma na celu przywrócenie naturalnej sprawności pamięci, inteligencji, kojarzenia, wydolności, siły, stabilności emocjonalnej i innych aspektów zdrowia. W kolejnych etapach plan taki może mieć na celu podniesienie tych funkcji ponad dotychczasowy poziom. Indywidualny plan układany jest w oparciu o wyniki testu doktora Bravermana. Dobór odpowiednich preparatów ma na celu wyrównanie stwierdzonych w tym teście deficytów oraz innych, wskazanych przez Ciebie problemów ze zdrowiem.

  10. 10. Jak mam dobrać dawki i częstotliwość przyjmowania preparatów?

    Typowe dawki są podane na opakowaniu oraz na stronie każdego produktu, w zakładce „Stosowanie”. Tam znajduje się również informacja o tym, czy dany produkt należy przyjmować przed, w trakcie czy po posiłku.

    Pamiętaj, iż wrażliwość na daną substancję jest kwestią indywidualną. Dlatego podczas przyjmowania każdego preparatu obserwuj reakcje swojego organizmu. Jeśli coś Cię zaniepokoi – zredukuj dawkę lub przerwij przyjmowanie preparatu.

    Najlepiej rozpocznij od najniższych podanych dawek i jeśli uzyskasz przy nich zadowalający efekt – nie zwiększaj ich. Pamiętaj, że “mniej znaczy lepiej”. Jeśli preparat jest skuteczny w małej dawce i jeśli nie ma powodu, aby zwiększać dawkę, nie rób tego. Z kolei jeśli czujesz, iż Twoja reakcja na konkretny produkt jest zbyt silna nawet przy podanej dawce minimalnej, zmniejsz ją i dostosuj ją do siebie – indywidualna wrażliwość na dane substancje czasami odbiega od typowych norm. Jeżeli negatywna lub za silna reakcja utrzyma się, zrezygnuj czasowo lub na stałe z przyjmowania danego preparatu.

  11. 11. Jak mam przyjmować zakupione produkty?

    Podstawowe wytyczne odnośnie przyjmowania każdego produktu znajdziesz w jego opisie na stronie sklepu, w zakładce „Stosowanie”. Więcej informacji o dobieraniu odpowiednich dawek otrzymasz wraz z interpretacją wyników testu Bravermana.

    Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie tego kiedy, jak i w jakich ilościach można przyjmować dany produkt, zapoznaj się z informacjami na stronie Encyklopedii Neurofizjologii NeuroExpert lub napisz na adres: instytut@swissherbal.pl.

  12. 12. W jaki sposób mam przyjmować produkty w formie sypkiej?

    Większość ekstraktów ziołowych jest nierozpuszczalna w wodzie, więc po zmieszaniu z napojami utworzą zawiesinę. Z reguły należy je przyjmować z posiłkami, dlatego można po prostu zmieszać je z żywnością, np. z jogurtem, posypać na kanapkę, dodać do sałatki. Należy jednak przy tym uwzględnić ewentualne straty produktu wynikające z osadzenia się go na ścianach naczynia, co jest istotne szczególnie w przypadku mocnych ekstraktów, przyjmowanych w niewielkich ilościach.

    Jedzenie, z którym łączysz ekstrakty, powinno zawierać tłuszcz, który ułatwia wchłanianie związków aktywnych (nie powinien to być np. jogurt 0%).

    Pozostałe produkty (np. aminokwasy, witaminy, mikroelementy, związki syntetyczne) rozpuszczają się w wodzie lub w tłuszczach i w związku z tym należy je przyjmować, odpowiednio, bez posiłku lub z nim – zawsze znajdziesz tę informację w zakładce „Stosowanie” na stronie produktu.

  13. 13. Czy przyjmowanie preparatów metodą “pod język” zwiększa siłę ich działania?

    Przyjmowanie pod język sprawia, że część związków aktywnych wchłania się do krwi przez błonę śluzową jamy ustnej. Pozwala to pominąć tzw. efekt pierwszego przejścia, czyli ominąć układ pokarmowy (w tym wątrobę, która metabolizuje wiele przyjmowanych przez nas substancji). Dlatego taka forma przyjmowania substancji może wpłynąć na jej siłę działania oraz na to, jak szybko po przyjęciu zacznie ona działać. Może to nasilić działanie niektórych składników rozpuszczalnych w wodzie. Z pewnością jednak osłabi lub wręcz uniemożliwi działanie preparatów rozpuszczalnych w tłuszczach (np. ekstraktów i niektórych witamin) oraz takich, które wymagają przetworzenia do formy aktywnej w układzie pokarmowym (np. adrafinilu). Należy też wziąć pod uwagę, że podane na stronie każdego produktu dawkowanie zostało dopasowane do doustnej formy przyjmowania i może nie być odpowiednie w przypadku formy podjęzykowej.

  14. 14. Z kim mam się skontaktować, jeśli nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie odnośnie dostępnych u was preparatów?

    Jeżeli wśród zgromadzonych tu pytań i odpowiedzi nie ma informacji, których poszukujesz, skontaktuj się z Instytutem Neuroregulacji Swiss Herbal – instytut@swissherbal.pl

  1. 1. Czym zajmuje się Instytut Neuroregulacji Swiss Herbal?

    Instytut tworzony jest przez ludzi z pasją, którym przyświeca cel upowszechniania wiedzy na temat zdrowego stylu życia oraz sprawdzonych metod wspierania zrównoważonej gospodarki neurofizjologicznej.  W ramach Instytutu dostępne są usługi z zakresu wsparcia zrównoważonej aktywności gospodarki neuroprzekaźnikowej oraz dobrostanu psychofizycznego. W swojej pracy specjaliści Instytutu odwołują się do tradycji medycyny naturalnej i najnowszych badań naukowych.

  2. 2. Jakie usługi dostępne są w Instytucie Neuroregulacji Swiss Herbal?

    Dla naszych klientów dostępne są usługi takie jak:

    1. Konsultacja Neurofizjologiczna
    2. Indywidualny Plan Odżywiania
  3. 3. Na czym polega usługa Konsultacja Neurofizjologiczna?

    Konsultacja Neurofizjologiczna to usługa diagnostyczna i terapeutyczna świadczona zdalnie. Przebiega ona w trzech etapach.

    1. Na początku klient wykonuje dostępny na naszej stronie internetowej test wyboru podsumowujący typowe zachowania, emocje i postawy klienta.
    2. Zebrane w ten sposób informacje są szczegółowo analizowane przez pracowników Instytutu. Dzięki temu możliwe jest przygotowanie rozbudowanej interpretacji wyników, w ramach której opisany jest stan gospodarki neurofizjologicznej klienta.
    3. Interpretacja wyników jest podstawą do opracowania indywidualnej strategii neuroregulacyjnej, która obejmuje plan suplementacji oraz zalecenia behawioralne dobrane w taki sposób, by jak najskuteczniej wesprzeć kondycję psychofizyczną klienta.
  4. 4. Na czym polega usługa Indywidualny Plan Odżywiania?

    Indywidualny Plan Odżywiania to świadczona zdalnie usługa, w ramach której nasi specjaliści przygotowują czterotygodniowy plan dietetyczny. Na początku klient wypełnia test behawioralny oraz  kwestionariusz dotyczący nawyków żywieniowych.

    Następnie klient otrzymuje zindywidualizowany plan odżywiania dostosowany do swojej gospodarki neurofizjologicznej. Umożliwia on wzmocnienie oraz utrwalenie efektów neuroregulacji poprzez wdrożenie korzystnych zwyczajów żywieniowych.

  5. 5. W jaki sposób mogę skorzystać z usług Instytutu?

    Lista usług dostępna jest w menu głównym na górze naszej strony internetowej w zakładce SKLEP. Aby skorzystać z usługi, należy dodać ją do koszyka, a po złożeniu zamówienia postępować zgodnie z instrukcjami znajdującymi się w opisie danej usługi.

    Możesz również skorzystać z linków znajdujących się poniżej:

    Konsultacja Neurofizjologiczna

    Indywidualny Plan Odżywiania

  6. 6. Czy w Instytucie Neuroregulacji Swiss Herbal dostępne są usługi stacjonarne?

    Nie, obecnie Instytut świadczy tylko usługi, które odbywają się w 100%  drogą elektroniczną. Zaletą takiego rozwiązania jest to, że usługi są dostępne dla osób mieszkających w różnych częściach Polski, a nawet świata.

  1. 1. Co to jest program SwissCaps™ i dla kogo jest on przeznaczony?

    SwissCaps™ to program lojalnościowy przygotowany specjalnie z myślą o klientach sklepu Swiss Herbal, którzy chcą korzystać z rabatu niezależnie od kwoty złożonego zamówienia. Umożliwia on zbieranie punktów – wirtualnych kapsułek – które mogą zostać wymienione na konkretne, atrakcyjne nagrody. Program ten dostępny jest dla wszystkich klientów sklepu Swiss Herbal, którzy posiadają konto na naszej stronie internetowej.

  2. 2. W jaki sposób można zdobyć kapsułki SwissCaps™?

    Istnieje kilka możliwości, żeby otrzymać wirtualne kapsułki SwissCaps™:

    • Wystarczy, że złożysz zamówienie, a za każde 10 PLN wydane na produkty w naszym sklepie do Twojego konta zostanie przypisana 1 wirtualna kapsułka.
    • Za złożenie pierwszego zamówienia otrzymasz od nas 10 punktów SwissCaps™ na start.
    • Cenimy Twoje opinie, dlatego za każdy komentarz zamieszczony na stronie zakupionego przez Ciebie produktu otrzymasz 5 punktów. Maksymalnie możesz dodać 5 komentarzy dziennie. 
    • Okazjonalnie udostępniamy promocje, dzięki którym zakup wybranych produktów będzie premiowany dodatkowymi punktami. Informacje o tym będą podawane przy ogłaszaniu konkretnej promocji.
  3. 3. W jakim celu zbiera się wirtualne kapsułki SwissCaps™?

    Kapsułki SwissCaps można wymienić na specjalne kody rabatowe umożliwiające dodanie do Koszyka darmowych produktów z naszej oferty. Aktualnie jako nagrody w ramach programu SwissCaps™ dostępne są wszystkie preparaty z serii Original i Max – w wersji 30 kapsułek bądź 60 kapsułek.

    WARIANT PRODUKTU WYMAGANE KAPSUŁKI
    ORIGINAL 30 50 SwissCaps
    MAX 30 70 SwissCaps™
    ORIGINAL 60 80 SwissCaps™
    MAX 60 120 SwissCaps™
  4. 4. Czy można przenieść punkty SwissCaps™ ze swojego konta na inne konto?

    Nie, punkty przypisane są do indywidualnego konta klienta i nie można ich przenosić.

  5. 5. W jaki sposób wymienić zebrane kapsułki na darmowy produkt?

    Po zebraniu odpowiedniej ilości wirtualnych kapsułek możesz wymienić je na wybrany darmowy produkt z serii Original lub Max bądź też zbierać je dalej. Pamiętaj jednak, że punkty dodane do Twojego konta ważne są przez 12 miesięcy.

    Jeśli zdecydujesz się odebrać nagrodę, w prawym górnym rogu strony wybierz zakładkę “Moje konto”. Następnie w menu z lewej strony wybierz “SwissCaps”. W tej zakładce znajdziesz podsumowanie zgromadzonych wirtualnych kapsułek, listę wszystkich operacji związanych z programem SwissCaps™ oraz listę dostępnych kuponów. W celu odblokowania jednej z nagród naciśnij przycisk “Odbierz” oraz potwierdź swój wybór. Wówczas do Twojego konta zostanie przypisany unikalny kod kuponu, który dostępny będzie w zakładce SwissCaps w sekcji “Przegląd kuponów”.

    Przy dokonywaniu kolejnego zamówienia należy wpisać kod kuponu w odpowiednim okienku w Koszyku lub w formularzu realizacji zamówienia i nacisnąć przycisk “Zastosuj kupon”. Uprzednio wybrany produkt zostanie automatycznie dodany do koszyka, a jego koszt odliczony od sumy zamówienia.

  6. 6. Czy punkty mogą zostać dodane ręcznie do mojego konta?

    Nie przewidujemy takiej możliwości. Punkty przyznawane są na zasadach opisanych w regulaminie programu SwissCaps™ oraz w FAQ.

  7. 7. Czy w przypadku zwrotu produktu punkty przyznane za jego zakup pozostaną na koncie?

    W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy lub zwrotu zakupionych produktów (jeśli takie uprawnienie przysługuje), punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane. Innymi słowy, po zwrocie punkty przyznane za zakup, którego ten zwrot dotyczy, nie zostają zachowane.

  8. 8. Czy jeśli zwrócę darmowy produkt otrzymany w ramach SwissCaps™, to mogę liczyć na zwrot punktów?

    Tak, jeśli postanowisz zwrócić darmowy produkt otrzymany za kapsułki w ramach programu SwissCaps™, punkty wydane na jego odblokowanie zostaną przywrócone na Twoje konto. Prosimy jednak zgłosić taką potrzebę poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres .

  9. 9. Czy mogę anulować wymianę punktów?

    Tak, jeśli produkt jest niedostępny w magazynie sklepu bądź po prostu zmienisz zdanie i postanowisz zrezygnować z dokonanej wymiany punktów, możesz zwrócić się z prośbą o anulowanie operacji i przyznanie punktów z powrotem na Twoje konto. W tym celu wyślij wiadomość e-mail na adres .

  10. 10. Czy niewykorzystany kupon straci ważność?

    Nie, ważność mogą stracić tylko punkty. Odblokowany kupon dostępny jest bezterminowo. Możesz go wykorzystać w dowolnym momencie.

  11. 11. Z kim mogę skontaktować się, jeśli nie ma tu odpowiedzi na moje pytania dotyczące programu SwissCaps™?

    Jeśli masz pytania odnośnie programu SwissCaps™, możesz napisać na adres . Zachęcamy jednak, żeby najpierw zapoznać się z regulaminem programu, dostępnym na stronie https://swissherbal.pl/regulamin-sklepu/.

     

  1. 1. Czym jest Program Partnerski Swiss Herbal?

    Program Partnerski to usługa, która umożliwia nawiązanie współpracy w zakresie promowania produktów dostępnych w ofercie sklepu Swiss Herbal i otrzymywanie z tego tytułu korzyści finansowych. Do Konta partnera zostaje przypisany indywidualny link referencyjny oraz kod rabatowy, które umożliwiają dokonywanie zakupów wszystkich produktów z oferty Swiss Herbal w atrakcyjniejszych cenach. Za każdy zakup z użyciem linka referencyjnego bądź kodu rabatowego Partner otrzymuje prowizję do wypłaty na koniec kwartału.

  2. 2. Dlaczego warto zostać Partnerem Swiss Herbal?

    Na każde zamówienie złożone w Sklepie Internetowym z wykorzystaniem linka referencyjnego bądź kodu rabatowego klient otrzymuje jednorazowy rabat na zakupy, natomiast Partnerowi przyznawana jest prowizja. Wysokość prowizji zależna jest od posiadanej rangi. Ta z kolei przyznawana jest w zależności od sumy średnich miesięcznych zakupów dokonanych przez klientów przy pomocy linka referencyjnego bądź kodu rabatowego Partnera. W Programie obowiązują następujące rangi:

    1. Iron: 5% rabatu na zakup realizowany przy pomocy indywidualnego linka referencyjnego bądź kodu rabatowego Partnera
    2. Bronze: 5% rabatu na zakup realizowany przy pomocy indywidualnego linka referencyjnego bądź kodu rabatowego Partnera + 5% prowizji od obrotów z poprzedniego kwartału
    3. Silver: 7% rabatu na zakup realizowany przy pomocy indywidualnego linka referencyjnego bądź kodu rabatowego Partnera + 8% prowizji od obrotów z poprzedniego kwartału
    4. Gold: 10% rabatu na zakup realizowany przy pomocy indywidualnego linka referencyjnego bądź kodu rabatowego Partnera + 10% prowizji od obrotów z poprzedniego kwartału
    5. Platinium: wysokość rabatu i prowizji ustalane indywidualnie
  3. 3. Kto może zostać Partnerem Swiss Herbal?

    Do współpracy zapraszamy przede wszystkim osoby, którym bliskie są idee oraz wartości promowane przez Swiss Herbal. Naszym głównym celem jest nieustanne podnoszenie jakości i efektywności świadczonych usług oraz upowszechnianie wiedzy na temat sprawdzonych, bezpiecznych metod wspierania kondycji zdrowotnej ludzkiego organizmu. W gronie naszych współpracowników mile widziane są osoby odwołujące się w swojej pracy do zagadnień związanych z neurofizjologią człowieka, w tym m.in. lekarze, fizjoterapeuci bądź trenerzy personalni. Zapraszamy również influencerów, których interesuje ta tematyka i którzy chcą dzielić się rzetelną wiedzą z innymi ludźmi.

  4. 4. W jaki sposób mogę zgłosić się do Programu?

    Osoby zainteresowane współpracą ze Swiss Herbal w ramach Programu Partnerskiego mogą odwiedzić zakładkę Moje Konto na stronie Swiss Herbal i wybrać opcję „Zostań naszym partnerem” / „Register as an Affiliate”. Aby wysłać zgłoszenie, należy podać niezbędne informacje zgodnie z instrukcją na stronie.

    Istnieje również możliwość skorzystania z formularza kontaktowego znajdującego się pod adresem https://swissherbal.pl/kontakt/. W wiadomości opowiedz nam więcej o sobie – czym się zajmujesz, co możesz zaoferować i dlaczego interesuje cię współpraca ze Swiss Herbal. Stale poszerzamy grono naszych Partnerów, jednak ze względu na dużą ilość zgłoszeń współpracę możemy nawiązać jedynie z wybranymi osobami.

Dołącz do listy oczekujących Prosimy o podanie adresu email, na który chcesz otrzymać wiadomość z powiadomieniem, gdy produkt wróci do sprzedaży w naszym sklepie. Wpisanie ilości, którą planujesz zamówić, pomoże nam zaplanować wielkość najbliższej dostawy.