Wysyłka i zwroty

Jak odbywa się realizacja zamówienia w sklepie Swiss Herbal?

Naszym celem jest maksymalna elastyczność w realizacji zamówień, dlatego też, aby dostosować się do potrzeb klientów z różnych krajów Unii Europejskiej, udostępniamy wiele z lokalnych oraz międzynarodowych opcji wysyłkowych. Dzięki optymalizacji logistycznej udało nam się obniżyć koszt realizacji zamówień klientów z Polski tak, aby płacili oni wyłącznie za transport krajowy.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Zazwyczaj zamówienia realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania zamówienia “za pobraniem”. Jednak większość zamówień sfinalizowanych do godz. 10:00 w dniu roboczym, wysyłana jest tego samego dnia – najpierw zbiorczo do Polski, a następnie do klienta. Czas oczekiwania na dostawę jest zależny od dostawcy krajowych usług transportowych, przeważnie 1-3 dni, w wyjątkowych przypadkach 5 dni roboczych. Prosimy mieć na uwadze, iż zastosowana strategia logistyczna – choć redukuje koszty – nieznacznie wydłuża realny czas realizacji zamówienia.

W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może nieznacznie się wydłużyć. W przypadku braku towaru na stanie magazynowym nawiązujemy kontakt mailowy i/lub telefoniczny w celu określenia przewidywanego terminu realizacji bądź zamiany produktu na inny. Wszystkie przesyłki są starannie zabezpieczane – koperty bąbelkowe, kartonowe opakowania jednostkowe lub zbiorcze.

Jakie są dostępne formy dostawy do Polski?

Paczkomaty InPost: odbiór w punkcie. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 1-2 dni robocze (+ 1-2 dni na transport). 

Paczkomaty InPost (pobranie): odbiór w punkcie. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 1-2 dni robocze (+ 1-2 dni na transport). 

Kurier InPost : przybliżony czas oczekiwania na dostawę to 1-2 dni robocze (+ 1-2 dni na transport). Ubezpieczenie do pełnej kwoty.

Kurier InPost (pobranie): przybliżony czas oczekiwania na dostawę to 1-2 dni robocze (+ 1-2 dni na transport). Ubezpieczenie do pełnej kwoty.

Kurier DHL: dostawa na następny dzień roboczy (+ 1-2 dni na transport). Ubezpieczenie do pełnej kwoty.

Kurier DHL (pobranie): dostawa na następny dzień roboczy (+ 1-2 dni na transport). Ubezpieczenie do pełnej kwoty.

Jakie są dostępne formy dostawy do pozostałych krajów UE?

DHL Express International: potwierdzenie odbioru. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 3-5 dni roboczych. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.

DPD International: potwierdzenie odbioru. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 3-5 dni roboczych. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.

FedEx Economy: przybliżony czas oczekiwania na dostawę to 2-5 dni roboczych

FedEx Priority: przybliżony czas oczekiwania na dostawę to 2-3 dni roboczych

UPS Air Freight: przybliżony czas oczekiwania na dostawę to 2-3 dni roboczych

Jakie są ceny dostawy?

  • Paczkomaty InPost (przelew): 14 PLN
  • Paczkomaty InPost (pobranie): 19 PLN
  • Kurier InPost (przelew): 16 PLN
  • Kurier InPost (pobranie): 16 PLN
  • Kurier DHL (przelew): 16 PLN
  • Kurier DHL (pobranie): 19 PLN

 

  • DHL Express International: kurier międzynarodowy: od 69 do 99 PLN
  • DPD International: od 79 do 129 PLN
  • FedEx Economy: 139 PLN
  • FedEx Priority: 189 PLN
  • UPS Air Freight: 239 PLN

Darmowa dostawa - kiedy mi przysługuje?

Zamówienia od 250 PLN opłacone z góry realizowane są GRATIS na terenie Polski. W przypadku wysyłki do innych krajów UE minimalna kwota zamówienia to 1000 PLN.

Jak i gdzie podać kod paczkomatu?

Gdy wybierzesz paczkomat InPost jako formę nadania, pojawi się lista paczkomatów. Wybierz z niej ten, do którego ma trafić przesyłka.

W razie problemów z wyborem paczkomatu z listy podaj kod paczkomatu w formacie np. WAWxxx w prawym dolnym rogu formularza, w polu “Uwagi do zamówienia”. Dodatkowo w celu ułatwienia identyfikacji punktu doręczenia, można podać adres tego punktu.

W jaki sposób są realizowane zwroty i wymiany towarów?

Zgodnie z polityką firmy możliwy jest zwrot każdego nowego, nierozpakowanego, nienapoczętego produktu w terminie do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Jeżeli już otworzyłeś produkt, ale masz do niego jakiekolwiek zastrzeżenia, odeślij go do nas. Wymienimy go na nowy, jeśli odpowiedzialność leży po naszej stronie.

Całą kwotę za zakup zwracanych produktów przelewamy na konto, z którego dokonałeś płatności. Procedura zwrotu środków trwa do 14 dni roboczych.

Warunkiem jest odesłanie na nasz adres produktów, które z jakichkolwiek względów nie spełniają oczekiwań klienta wraz z podaniem numeru zamówienia. Poza przypadkami reklamacji, produkty muszą być w nienaruszonym stanie, czyli:

opakowanie niezniszczone i bez oznak otwarcia
nienaruszona plomba zabezpieczająca
ilość/masa i rodzaj produktu zgodne z zamówieniem

Odesłany produkt, który spełnia powyższe wymogi wymieniamy na inny, wybrany przez klienta (z tej samej kategorii cenowej) lub zwracamy koszt zakupu na podane konto bankowe. Procedura zwrotu środków trwa do 14 dni roboczych. Z uwagi na prawo podatkowe zwrot środków pieniężnych oraz korekta zamówienia możliwe są wyłącznie przed zamknięciem okresu rozliczeniowego firmy (tzn. w obrębie tego samego roku kalendarzowego).

UWAGA: W przypadku gdy wartość zwróconego produktu przekracza sumę konieczną do aktywacji KODU RABATOWEGO dla całego zamówienia, kwotę zwrotu pomniejszamy o wysokość przyznanego rabatu. Dlatego też radzimy zawsze uzgodnić zwrot lub wymianę towaru przed nadaniem wysyłki.

Jak mogę uregulować płatność za moje zamówienie?

Jeśli masz pytanie odnośnie metod płatności oraz zasad uzyskiwania zwrotu pieniędzy za anulowane/odesłane zamówienia, przejdź do sekcji >>Metody płatności<<