Wysyłka i zwroty
Jak odbywa się realizacja zamówienia w sklepie Swiss Herbal?
Naszym celem jest maksymalna elastyczność w realizacji zamówień, dlatego też, aby dostosować się do potrzeb klientów z różnych krajów Unii Europejskiej, udostępniamy wiele z lokalnych oraz międzynarodowych opcji wysyłkowych. Dzięki optymalizacji logistycznej udało nam się obniżyć koszt realizacji zamówień klientów z Polski tak, aby płacili oni wyłącznie za transport krajowy.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Zazwyczaj zamówienia realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania zamówienia “za pobraniem”. Jednak większość zamówień sfinalizowanych do godz. 10:00 w dniu roboczym, wysyłana jest tego samego dnia – najpierw zbiorczo do Polski, a następnie do klienta. Czas oczekiwania na dostawę jest zależny od dostawcy krajowych usług transportowych, przeważnie 1-3 dni, w wyjątkowych przypadkach 5 dni roboczych. Prosimy mieć na uwadze, iż zastosowana przez nas strategia logistyczna – choć redukuje koszty – nieznacznie wydłuża faktyczny czas realizacji zamówienia.
W przypadku braku towaru na stanie magazynowym nawiązujemy kontakt mailowy i/lub telefoniczny w celu określenia przewidywanego terminu realizacji bądź zamiany produktu na inny. Wszystkie przesyłki są starannie zabezpieczane poprzez koperty bąbelkowe, a także kartonowe opakowania jednostkowe lub zbiorcze.
Jakie są dostępne formy dostawy do Polski?
Paczkomaty InPost: odbiór w punkcie. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 1-2 dni robocze (+ 1-2 dni na transport).
Paczkomaty InPost (pobranie): odbiór w punkcie. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 1-2 dni robocze (+ 1-2 dni na transport).
Kurier InPost : przybliżony czas oczekiwania na dostawę to 1-2 dni robocze (+ 1-2 dni na transport). Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
Kurier InPost (pobranie): przybliżony czas oczekiwania na dostawę to 1-2 dni robocze (+ 1-2 dni na transport). Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
Kurier DHL: dostawa na następny dzień roboczy (+ 1-2 dni na transport). Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
Kurier DHL (pobranie): dostawa na następny dzień roboczy (+ 1-2 dni na transport). Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
Jakie są dostępne formy dostawy do pozostałych krajów UE?
DHL Europe Shipping: potwierdzenie odbioru. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 3-5 dni roboczych. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
DPD Europe Shipping: potwierdzenie odbioru. Przybliżony czas oczekiwania na dostawę: 3-5 dni roboczych. Ubezpieczenie do pełnej kwoty.
FedEx Economy: przybliżony czas oczekiwania na dostawę to 2-5 dni roboczych.
FedEx Priority: przybliżony czas oczekiwania na dostawę to 2-3 dni roboczych.
Jakie są ceny dostawy?
W Polsce
- Paczkomaty InPost (przelew): 14 PLN
- Paczkomaty InPost (pobranie): 18 PLN
- Kurier InPost (przelew): 16 PLN
- Kurier InPost (pobranie): 19 PLN
- Kurier DHL (przelew): 16 PLN
- Kurier DHL (pobranie): od 23 PLN
Przesyłki międzynarodowe
- DHL Europe Shipping: kurier międzynarodowy: od 69 do 99 PLN
- DPD Europe Shipping: od 79 do 129 PLN
- FedEx International Economy: 199 PLN
- FedEx International Priority: 249 PLN
Darmowa dostawa - kiedy mi przysługuje?
Zamówienia od 250 PLN opłacone z góry realizowane są GRATIS na terenie Polski. W przypadku wysyłki do innych krajów UE minimalna kwota zamówienia to minimum 1000 PLN*.
* - w zależności od wybranego regionu świata, minimalna kwota zamówienia upoważniająca do darmowej wysyłki może być większa.
Jak i gdzie podać kod paczkomatu?
Gdy wybierzesz paczkomat InPost jako formę nadania, pojawi się lista paczkomatów. Wybierz z niej ten, do którego ma trafić przesyłka.
W razie problemów z wyborem paczkomatu z listy podaj kod paczkomatu w formacie np. WAWxxx w prawym dolnym rogu formularza, w polu “Uwagi do zamówienia”. Dodatkowo w celu ułatwienia identyfikacji punktu doręczenia, można podać adres tego punktu.
W jaki sposób są realizowane zwroty i wymiany towarów?
Odstąpienie od umowy
Zgodnie z polityką naszej firmy konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Ze względów higienicznych i ochrony zdrowia w przypadku produktów posiadających zapieczętowane opakowanie zwrot możliwy jest tylko wtedy, gdy opakowanie produktu nie zostało otwarte. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z numerem zamówienia na adres mailowy info@swissherbal.pl w ciągu 30 dni, a następnie po uzyskaniu odpowiedzi dotyczącej zwrotu odesłać zakupione produkty na adres wskazany w korespondencji mailowej.
Jeśli opakowanie produktu nie jest zniszczone, nie nosi oznak otwarcia, a plomba zabezpieczająca nie została naruszona, po otrzymaniu zwracanego produktu pieniądze za zakup prześlemy z powrotem na konto bankowe, z którego dokonano płatności, w ciągu 14 dni roboczych. Zwracany produkt może również zostać wymieniony na inny, wybrany przez klienta (z tej samej kategorii cenowej). Z uwagi na prawo podatkowe zwrot środków pieniężnych oraz korekta zamówienia możliwe są wyłącznie przed zamknięciem okresu rozliczeniowego firmy (tzn. w obrębie tego samego roku kalendarzowego).
Niezgodność towaru z umową (rękojmia)
Produkty marki Swiss Herbal wyróżnia wysoka jakość, ponieważ do każdego zamówienia podchodzimy rzetelnie oraz dbamy o przestrzeganie procedur. Zgodnie z przepisami prawa gwarantujemy zgodność zamówionego towaru z umową. Jeśli jednak zdarzy się, że towar nie jest zgodny z umową, np. ma uszkodzone opakowanie bądź został wysłany inny produkt niż zamówiony, klient ma prawo zgłosić potrzebę wymiany takiego towaru. Wszelkie wnioski dotyczące niezgodności towaru z umową należy kierować na adres e-mail: sklep@swissherbal.pl. W wiadomości prosimy podać numer zamówienia oraz opisać problem dotyczący produktu. Odpowiedzi można spodziewać się w ciągu 14 dni roboczych. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku produkt należy odesłać na nasz adres, a my wymienimy go na właściwy.
UWAGA: W przypadku gdy wartość zwróconego produktu przekracza sumę konieczną do aktywacji KODU RABATOWEGO dla całego zamówienia, kwotę zwrotu pomniejszamy o wysokość przyznanego rabatu. Dlatego też radzimy zawsze uzgodnić zwrot lub wymianę towaru przed nadaniem wysyłki.
Jak mogę uregulować płatność za moje zamówienie?
Jeśli masz pytanie odnośnie metod płatności oraz zasad uzyskiwania zwrotu pieniędzy za anulowane/odesłane zamówienia, przejdź do sekcji >>Metody płatności<<