Strona główna Forum DYSKUSJE Preparaty marki SWISS HERBAL Moja suplementacja Relatonic MAX, Serotine, Neuridine etc Odpowiedz na: Moja suplementacja Relatonic MAX, Serotine, Neuridine etc

#76804

1.THC moze jakos diametralnie zaburzac dzialanie substancji nootropowych? Czy substancje nootropowe poteguja oddzialywanie thc?

Nasza neurofizjologia to „system naczyń połączonych”, Panie Patryku wszystko oddziałuje na wszystko. THC jest m.in. inhibitorem wychwytu zwrotnego setotoniny, stąd jego wyjatkowe właściwości przeciwdepresyjne, przeciwbólowe i przeciwzapalne. Serotonina natomiast jako czynnik harmonizujący fale mózgowe, będzie bardzo zależna od poziomu pozostałych neuroprzekaźników. Bezpośredni wpływ na SERO ma SEROTINE, króry zwiera 5-HTP. Nie muszę chyba tłumaczyć jak suplementacja serotoninowa będzie potęgować działanie THC 🙂

2. W jednym z artykułów wyczytalem cos o mozliwosci stanow psychozy, schizofrenii, problemow psychicznych u osob sklonnych do tego cos ala w przypadku THC po stosowaniu niektorych srodkow nootropowych. Czy obilo sie Panu cos podobnego o sluch?

Jeśli SERO nie będzie zrównoważone pozostałymi neuroprzekaźnikami (zwłaszcza GABA) może to prowadzić do psychoz i stanów lękowych. Jest bardzo ciekawa zależność między serotonina i norepinefryną (neuromediator odpowiedzialny z tzw. reakcje fight-or-flight) – jak odszukam źródło, to podam.

3. Dobrym pomyslem moim zdaniem byloby pakowanie surowcow takze w kapsulki, tabletki lub w wiekszej ilosci do sloiczkow, latwiejsze dawkowanie, z folii ciezko „wygrzebac” wszystko i latwo o rozsypanie, czy sa takie pomysly aby tak poszerzyc oferte?

W tym celu wprowadzamy całą liniię produktów SYNERGICZNYCH. Każdy z nich to dwa ściśle synergiczne składniki, których dokładna ilość podana jest na etykiecie. Nie wprowadzamy każdego składnika oddzielnie, gdyż byłoby ich zbyt wiele (on-line mamy na razie dostepnych ok. połowę z surowców które mamy na stanie)

4. Czy sa jakies dowody na uzaleznienie od srodkow nootropowych? Widzialem okreslenie dosc ciekawe i oryginalne jako „smart drugs”, oraz porownianie np noopeptu do amfetaminy bez skutkow ubocznych:) oryginalne i ciekawe, tylko czy po jakims dluzszym okresie stosowania po odstawieniu nie nastapi jakis mocny spadek i postepy zdobyte podczas suplementacji spadna, albo pojawi sie jeszcze gorsza sprawnosc niz przed rozpoczeciem stosowania?

Krążą tego typu obiegowe opinie, aczkolwiek nie są poparte rzetelnymi badaniami. Oczywiście przy niewłaściwym stosowaniu jakichkolwiek związków – czy to nootropowych (np. racetamy, noopept, hupercyna A) czy odżywczych (np.cukry, tłuszcze, aminokwasy) – możliwe jest obniżenie sprawności organizmu. Jeśli jednak bedzie Pan stosował, własciwe dawki w odpowiednich cyklach, to nie widzę najmniejszych powodów do obaw 🙂